Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни
Ідентифікатор послуги: 02597
Повна назва: Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни
Інформація про послугу: Встановлення статусу члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни здійснюється на підстави заяви, у такій заяві зазначаються відомості, необхідні для встановлення статусу.
Строк: 30 днів (календарні)
Вартість: Безоплатне надання
Строк та вартість надання послуги
Звичайне надання
Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /
Строк надання: 30 днів (календарні)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
- Центр надання адміністративних послуг
- Структурний підрозділ, на який покладено функції з питань ветеранської політики, районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради
Хто і як може подати заяву:
- заявник: письмово; особисто
- представник заявника: письмово; особисто
Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги
- заяву довільної форми;
- копію паспорта громадянина України/тимчасового посвідчення громадянина України (для громадян України), паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця або особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні та довідки про звернення за визнанням особою без громадянства (для іноземців та осіб без громадянства);
- копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, внесені до паспорта громадянина України;
- копію свідоцтва про смерть члена сім’ї або повідомлення про його загибель;
- копію постанови (рішення) відповідної військово-лікарської (лікарсько-експертної, медичної) комісії (крім випадків, коли особа пропала безвісти);
- копію свідоцтва про шлюб – для дружини /чоловіка;
- копію свідоцтва про народження загиблого (померлого) – для батьків;
- копію свідоцтва про народження дитини – для дітей загиблого (померлого);
- довідку про призначення пенсії у разі втрати годувальника – для осіб, які перебували на утриманні ветерана війни;
- довідку медичного закладу про інвалідність до досягнення повноліття – для дітей, яким встановлено інвалідність до 18 років;
- копію посвідчення загиблого (померлого) ветерана війни (за наявності);
- копію витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідки медико-соціальної експертної комісії – для дружин (чоловіків) осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, учасників війни і бойових дій, партизанів і підпільників, які не одружилися вдруге;
- документи про нагородження орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бездоганну військову службу та встановлення ветерану за життя інвалідності – для дружин (чоловіків), які не одружилися вдруге;
- документи про участь померлого ветерана у Другій світовій війні та війні з Японією у складі діючої армії та нагородження померлого ветерана за бойові дії державними нагородами та орденами і медалями колишнього Союзу РСР (крім ювілейних) – для дружин (чоловіків), які не одружилися вдруге;
- документи про навчання за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти – для дітей померлих учасників бойових дій;
- копію посвідчення померлого учасника бойових дій – для дітей померлих учасників бойових дій;
- копію документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти заявника, оформленого відповідно до законодавства (для осіб віком до 14 років – свідоцтва про народження) – у разі подання документів законним представником або уповноваженою особою.
Умови і випадки надання
Підстава для встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни:Звернення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, зазначеного у статті 10 З. У. "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", з числа:батьків;
одного з подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;
дітей, які не мають (і не мали) своїх сімей;
дітей, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;
дітей, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти;
утриманців загиблого (померлого), яким у зв’язку з цим виплачується пенсія.
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:1. Місцевому структурному підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника - у паперовій формі особисто або надсилається засобами поштового зв’язку;
2. Через центр надання адміністративних послуг (далі – центр) за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника у паперовій формі особисто або надсилається засобами поштового зв’язку.Заява у паперовій формі з необхідними документами приймається адміністратором центру виключно з формуванням електронної справи та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після її формування через електронний кабінет передається до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника.У разі відсутності технічної можливості передати заяву з необхідними документами через електронний кабінет така заява не пізніше ніж через три дні після її прийняття передається до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника у паперовій формі.
Місцевий структурний підрозділ з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника у випадку отримання у місячний строк відповіді на запит від уповноважених органів після прийняття рішення про відмову у наданні заявнику статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України протягом одного календарного дня інформує про це заявника в електронній формі або іншими засобами зв’язку та пропонує йому повторно подати заяву у письмовій формі про надання статусу, яка долучається до раніше поданої заяви та витребуваних документів.
Результати та способи отримання результату
Строк та вартість надання послуги
Звичайне надання
Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /
Строк надання: 30 днів (календарні)
Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?
Підстави для відмови у наданні послуги:
- Якщо заявник не належить до членів сімей загиблих (померлих) ветерана війни, зазначених у статті 10 Закону;
- Виявлення підробок у поданих документах ;
- Відсутність необхідних документів .
- Подання неправдивих відомостей.
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Нормативна база
Нормативні документи, що регулюють надання послуги:
- Закон України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" статті 10